Hella eta Peter, ezkondu ahal izateko adina diru ez duen bikote bat da. Mendebal Berlingo, deskalabru hutsa den, pentsio burges batetan bizi dira, beste batzuren artean, errusiar emigratu potobero batekin, zorrak jandak baroia, music-halleko bi dantzari eta behe auzotako berritsu batekin. Denbora errealean, nahaskeria giro itogarri eta bakardade jasangaitza deskribatzen da, zeina bi maitaleen elkar banaketaren marku bilakatuko bait da.