Brentek bere lagun Walteri -Gerdaren neba, Breten maitale sekretua den neskatza polita- aitortzen dio, bere arrebaren eskua eskatzeko Ernarekin harremanak eten beharko lituskela, hots, bere aurreko neskalaguna. Ernaren apartamenduko giltzak ematen dizkio Walteri bien arteko banaketaren beharra planteia diezaion. Biharamunean ordea polizia bila joaten zaio etxera eta atzilotu egiten dute. Antza, erna erahil egin dute, eta sarraskiaren ondoan Breten botoi bat aurkituta izan da. Bienert magistratuaren aurrera eramana, Walteren aita hain zuzen, Brentek ez du aitortzen bere lagunari eman zizkiola ernaren apartamenduko giltzak eta ondorioz espetxeratua izango da.