Edgar, hamairu urtetako gaztetxo osasuntsu eta orekatua, Miramar delako Helvetiar jauregian ostaturik da bere amarekin, emakume ezti eta printzipala bera. Lekuaren bizimodu patxadatsua, bertan diren etxetiarrek, nagusi eta gainbeherak, Edgar bere denbora pasa propioak sortzera bultzatuko dute: abentura liburuak irakurri eta Fritzekin adiskide eginten da, hamalau urte dituen zerbitzari bihurria. Orduan, izen haundiko auto gidari bat heltzen da hotelera, Herr von Haller, zeinak behingoz hautsiko du haurrak nagusien munduarengan duen sinesmena. Iritsiberri neskazale bere amarekin gustatzen da eta haurraz baliatu ere emakumearengana hurbiltzeko zeinak, emeki emeki, galai finaren xarmei etsi eta bide ematen bait die.