Polizia gutun igorle ezezagun bat aurkitzen saioa da, zeinak "zure azken dantzatik ordainduko duzu" esaldia izkiriatuz amaitzen ditu eskutitzok. Hamaika neska dagoeneko, kabaret dantzariak, desagertu dira arrastorik utzi gabe; poliziaren ustez hiltzaileak prentsa iragarkien bidez erakar litzake bere biktimak. Adrienne, maniako sexualaren biktimetariko baten lagunak, polizia laguntzea erabaki eta egunkarietan, emakumeei buruz, azaltzen diren iragarki guztieri erantzuten hasten zaie bere kasa.