New Yorkeko kafetegi batetan, Scott Handersonek emakume ezezagun bat gonbidatzen du berarekin gaua pasatzera. Berak baiezkoa ematen dio, galderik eta izekin gabe izango denaren baldintzaz. Hurrengo goizean, etxera itzultzerakoan Brigada Kriminaleko hiru inspektore zain ditu, emaztea itoa izan dela esaten diote. Susmo guztiak bere gain doaz, noski. bere koartada bakarra bezperan egon zeneko emakume ezezaginarena da, alabaina ez du honen arrastorik batez.