Harry Quinceyk, umeek Harry osaba deituraz ezagutzen dutena, bere jaioterria abandonatu nahi du psikiatrik osatetze batetan sartzeko. Trenbidearen geltokian dagoelarik garai bateko emaztegaiarekin, Deborah, topo egiten du, zeinak senarra hil zaiola eta libre dagoenez berarekin ezkontzeko prest dagoela proposatzen bait dio. Harryk gomutara dakartza atzera ezkontide zireneko hausturaren misterioa eta aldiberea Hester-enhilketa, Harryren arreba zena.