Hiru emakume itorik suertatu dira astebete eskasetako epean eta biktima guztiak eder baina elbarriak zireneko kointzidentziaz. Helen capel, Warren andrearen laguntza andere moduan dihardu aipatuaren etxean, zeina mutua geratu zen aspaldi gabe jasandako shock bortitzaren eraginez. Gau batez, polizia batetk Warren andrearen etxerantz doazela aurkitzen ditu hiltzailearen urratsak, non bere seme Steverekin bizi baita atsoa, gazte ziniko eta itzulkorra berau; bere suhi Albert, kimikako irakasle; Blanche, Alberten idazkaria eta Steven maitale; lorezaina eta honen emazte alkoholikoa. Inortxok ez du etxetik atera edo sartzerik izan. Blanche upelategian hilik azaltzen da eta ateak barrutik hertsirik zirauten.