Asesinatua izan aurretik, Peralta Doktorea emakume eder batekin ikusia izan zen, zeinaren nortasuna azkarki ezagutua izango baita. Ruth Collins du izena, biktimak bere kontsulta zuen egoitza berbereko egunkari saltzailea. Bera da susmagarri printzipala, baina beronek dioenez paseiatzen zebilen bakarrik krimenaren orduan. Stevenson detektibearen harridura sekulakoa izango da Ruthek ahizpa bxki bat duela jakiterakoan. Inspektoreak bixki arazotan aditua den psikoanalista batengana jo eta jakin izango du Peralta doktoreak bi ahizpetarik batetan eskizofrenia arrastoak aurkitu izan zituela. Hor dago koxka, bietarik zein den gaisoa argitu beharko du, orain.