Siziliar jatorrizko gaizkile bat, Martin Rome, poliziarekin izandako tiraketaren ondorioz jasandako zauriengatik St. John ospitalean ingresaturik da. Martin erabat osatuko denaren esperantzak urriak dira oso, baina bere onera itzuliko da baita Vittorio Candela tenenteak interrogatuko ere, Martinen krimenak argituko dituenaren agindua eman zueneko lagun zaharra. Gansterra Grazia andrearen harribitxiak lapurtzeaz eta beronen hilketa leporatzen zaizkio. Martin-ek estutasun handiko orduak espero ditu. Inguraturik eta irteera ezean dago.