Steve Los Angelesera itzuli da urtebetean bere borondatez atzerriratua egon ondoren; bere emazte-ohia, Ana, ahaztekotan. Ezkontzak zazpi hilabete besterik ez zuen iraun Anaren luxuzko nahaikerien zioz, zeintzu Steve zorrez leporaino utzi bait zuten, bera kamioi blindatuen gidari besterik ez zela. Itzultzerakoan, Rondo Clubean aurkitzen du apainki jantzita. Slim Dundeeren emaztea da orain, Bunker Hilleko gangster ospetsu bat. Steve, oraindik ere Anaz maiteminduta, beregan hurbildu asmoz berealdiko lapurketa egitea proposatzen dio Dundeeri. Auto bildatuan, atrakuaren ibilbidean, Stevek flash-back eran hasiko du, Anarekiko maitasun itsuaren errelatua.