Vallo kapitaina piratak armaz beterik harraparu berri duen untzia arakatzen du; bertan Gruda baroia doa, Antiliar Irletako errebolta saialdial zanpatzekotan Espainiako erregeak bidalia. Gruda aske utzia izango da, Vallok "Libre" izeneko erreboltariari armak saldu nahi dizkiolako. Hala ere, espainolen eskuetatik askatu beharko du lehenik Cabra Irlako erreboltaria. "El Libre"k Consuelo izeneko alaba xarmanta dauka eta kapitaina honez maitemintzen da. Untzilagunen borondatearen kontra, Vallo zapalduen alde jarri eta erreboltaren gidari eraikiko da ideia eta arma berriekin.