Urte berri eguna mendebal Berlinen. 1955. Poliziak begirada galduko gazte bat, Pauline, atxilotzen du. Odolaz zikindutako pasaporte faltsua besteriz ez darama. Beronen estezko bizilagunak, Anna eta Karl, komisaldegira deituak dira neska identifikatzekotan, une hartan Paulinek zaplasteko bat ematen dio Annari arrazio antzemangarririk gabe. Hau doilotu ere ez da egiten. Bere senarraren garamonlaz, zaplastekoaren zergatia dio aspaldian gertaturiko istorio baten harian, zeinean semea azaltzen du errurik gabeko pertsonaia bakar bezala.