Maitasunaren bila dabilen pertsona baten hiru gau "Bukowskiar" eta bero. Harry Voss hamabi urte ditu eta uste du, nonbait, maitasuna sentipen oneko printze eta printzesen kontua dela. Heroetzat dauka aita, zeinak ama bahitu eta berarekin ezkondu baitzen mendi bakarti baten gailurrean. denbora aurrera joan ahala, Harryk beste horrenbeste egingo du, aitzitik gausa asko geratzen zaio oraindik orain ikasteke, pasioa eta desioa bezalako gauzak. Bakardadea zer den eta maitasuna sarritan arras ez zilegia denaz ohartuko da. Ordea, gauza guztien gainetik, Harryk ikasiko du gizona maitasun apur batengatik edozer egiteko kapaz dela.