Katherine, Rodas greziar uharteko heriska idiliko batetan bizi den argazkilari britaniar bat da. Bizimodu lasai eta atsegina darama bidenbar, bere senar-ohiaren presentziaz hurbil bizitzeak sorterazten dizkion arazoengatik izan ezik, kabuz arinki aterata dagoen eskultorea, eta bere finantzar egoera petrala parte. Aipatu egoeratik atera ahal izateko, azpijoko txiki bat planeiatzen du, diruz josita dagoen amerikar bati antigualeko pitxer greziarra saldu asmoz. Pitxerra bere lagunik minenaren oparia da, arte kritikari batena alegia.