Umezurtz geldiru ondoren, hiru haur Londresen bizi den osaba Philipen esku geratzen dira, honek jostailu eta txontxongilo denda bat dauka. Osaba Philipek esku bortitzaz zuzentzen du bere negozioa eta berarentzat lan egiten duten hiru irlandar gazteak izuturik dauzka. Ingurugiro iradakor eta enigmatiko batetan, txontxongiloen irrealitatea irlandar floklore herrikoiarekin bahasten da, azken batez umeak enplegatuekin bat egiten dira, ondo pasa eta zoriontsu izateko eskubidearen alde azalduz.