Frankismoaren garaiko azken urteetan, Eleuterio sánchez, delinkuentziaren maila desberdinak zeharkatzen dituen oilo litxarreroak, nazio mailako ospea lortzen du "el Lute" goitizenaz; benetako mito handietsia bera, etengabeko ihes ausartengatik eta bere buruaren gain duen heriotz sententziagatik.