Drood marrazkigile gaztea da, baita desastre hutsan murgildurik bizi ere. Bapatean, erromantze bat izan zueneko neskaren hilketa misteriotsua leporatzen diote. Bere kasa hasiko da juzia ikertzen, Los angelesko gau giro eta mundu artistikoan batipat, baina ikerketa aurrera dihoan heinean, are lotuagorik azaltzen du bere burua hilketarekin eta are gehiago konspiratzen dute bere kontra. Kasua sekulako nahaspilan bilakatu denean, Drooden heriotzaren gakoa argitu beharrean izango da, bere bizitza salbu ikusi nahi badu behintzat.