Budapest, 1956ko abuztua. Benedek Both (BB), azken partean margotzeaz utzi duen pintore bat da. aspaldiko lagun baten, pintorea hura ere, heriotzaren berri izango du. Péter Halasz (OH) da hildakoaren izena. BB bere neska Martarekin hildakoarenganako harremanaz ari da oroitzen, telefonoaren hotsak mintaldia eteten dienean: BBren koadreo bat erosi nahi dute, non PH agertzen baita. BBk azaltzen dio erosleari Hajnali háztetök (Egunsentiaren sapaia) koadroa PHren errepresentazioa dela emakume biren artean, bata bilutsik, Alice, eta bestea jantzia, Lilith, ez omen da erretratua, alabaina koadroa berregiteaz arduratuko dela agintzen du. BBk bere oroitzapenak bergauzatzen dituen bitartean, PHrenegiazko erretratua azaltzen zaio, zeinak behin ziria sartu bait zion eta BBren harridurarako, ez da hura azken aldia izango.