Psikoanalista zahar batek, aginkeri eta nahaikeri izakeraduna, bere azken hatsa emateko garaia gertu duela erreparatzen du, juxtu telebistak bere bizitzari buruzko biografia presentatzera dihoanean. Agureak, "Barbablù" goitizenaz ezagutua bost emakumeekin ezkondu izanagatik, bere familia osoa biltzen du -semeak, erraina eta ilobak- Como aintziran duen oporretxe ederrean. Semeekiko harreman latza, aitaren begiratu garbiaren azpian antzeman daiteke, tentsioek kutsaturiko giroa parte. Barbablùren aurrikuspenaren kontra, bere ondorengoak izanen dira banan bana desagertuz joango direnak, berak artean itzuraz behintzat suntsigaitz dirauelarik.