Claudio O'Riley, heredentzian hartutako arrantzu enpresa batetako jabe, hogeita hamar urterekin jadanik zoramenarekin mugakide bizi den gizaki tormentatia da. Argi guztitara bere arreba Estefaníarekin ahaidearteko harremanak ukan zituen adin goiztiarrez, zeina oso gazte zelarik hil baitzen. Harrezkero, gizakien nola gauzen maneiua eldarnio bida bilatuko zaio. Musika eta itsasoarekiko senti duen maitasunagatik, izango ez balitz, nahiago izanen zukeen heriotzaren lasaitasuna.