Duela lau hilabete, manifestazio botitzak jasan ditu herri palestindar batek lege martzial gogorrak indarrean direlarik. Herriko buruzagiak, El Moukhtar, bere semea ezkon dadin behin behineko su etena eskatzen dio gobernadore militarrari. Nahiz eta hasiera batean gobernadoreak ezkontza manifestapen politikoan bilaka litekenaren beldur baimena ukatzen dion, bide ematen dio eskakizunari festa 24 ordutara mugatu eta bere ofizialak ohorezko gonbidatu izangoaren baldintzapenaz. El Moukhtarek gogoz kontra onartu eta bere herria konbenzitzen saio beharko du ezteietara joan bitez. Izan ere, bere laguntza du beharrezko semea ezkontzearen ametsa gausatu ahal izateko, botere militarra eta herrikoia gatazka bizian diren bitartean.