Julius, musikari gaztea bera, Elmore Silk legendariaren bila abiatzen da, munduko kitarra egilerik hoberena, duela hogei urte desagerturik dena. Musika historioaren hari zuzendari eta argitzaile izanik, Juliusek Elmoreren anaia, alaba eta amorantea aurkitzen ditu. Piskanaka piskanaka bere izu propioei aurre eginez, berorren izakera galdu beharko du, gero, bere benetazko baitarekin topatu ahal izateko. Odisea, mentura, bida bat dugu filmea. Kultura batetik abiatuz (iparamerikarra), beste batean (Kanadiarra) mugara heldu arteko ibilbidea, finean.