Anatolia mendikateko herrizka batetan, nekazariek estutasunez espero dute bertako lurjabearen iristea, zeinak urtero egiten duen lez uzta eta abereen kopuru finko batez jabetzen baita. Gainera, urte hartako uzta desastre hutsa suertatu da alkatearen kontseilu petralen zioz. Inorekin konfidatu beharrean daudenez, Tasbashengana (Harrisko Burua) jotzen dute, herriko jakintsua, alkateari aurre ein dakiokeen pertsona bakarra hain zuzen . Saindutzat hartzen dute eta, bera gogo onez ez bada ere aipatu eginkizuna onartu egingo du. alkateak, eskupean zuen herria ihes egiten diola ikusirik haserre bizian hasten du koartelerik gabeko borroka "saindua"-ren aurka.