Vilda Jakub, txekiar jatorrizko boxelaria, erabat lur jota geratu da Shaller alemanarekin izandako gonbatean garaiturik irten eta gero. Honen jarraian emaztegaiak abandonatu egingo du eta krisi sakon batetan murgiltzen da, hala ere, ezusteko gertakizun batek desolaziotik atera eraziko du: Shallerrenkin berriz ere borrokatuko du, Pragan. Eta sentimenduekiko ikusmirak ere hobetu egiten zaizkio, itzuraz behintzat; zinema aktoresa bat ezagutzerakoan, Ema Gabriel izenekoa. Jakubek ez dakiena ordea zera da, boxeoaren inguruko mafiak neskari eman diola mandatua, gonbatea galtzeko konbentzi diezaion.