Santeria izeneko sektaren sinesleek naturaz kanpoko indarrak bileratzen ohi dituzte xede exberdinekin, baina aldiberean norbere onerako lanean diharduen axolagabe mordoa dabilazpijokotan. Carl Jamison, psikiatra sendagile ogibidez, semearekin New Yorkera iritsi bear da bere iraganaz ihesi. Behin bizilekuan kokatua dagoeneko Sean McTaggart, ikertzaile sinesgabeak, laguntza eskatzen dio heriotz ilun sailaren zioa argitzekotan.