Billy Rohan, bederatzi urtetako mutikoa, oso ikuspuntu berezi batetik errelatatuz doa, Bretainia Handia eta Alemaniaren arteko gatazkaren eztanda, Bigarren Mundu Gerra bitartean. Billy Londongo auzotzar batetan bizi da ama eta bi arrebekin, aita armandan lerrokaturik baitu. Billyren haur ulermenerako, gerrateak, gaureo "su artifizialez" gozatu ahal izatea eta berandu oheratzea baizik ez du adierazi nahi. Bizitzaren eskolak lasterrean eragingo dio. Dena iruditzen zaio zilegi, bere arreba zaharrenak, gaztetxoa oraindik halere, ezkontzaren egun berberan seme bat euki izana ere. Azken finean, ikuskizun arras divertigarritzat dauka gerra bera ere.