Brian de Palmaren azken buruketak, "Ukigaitzak", Estatu batuetako debejazioaren garaian murgiltzen gaitu, eten gabeko akzioaz, "lege lehorra"-ren giro bortitzan zehar abiatuz. Negozio itzelak, milioetako irabaziak parte, asesinatzen asko eta Hudson ibaiaren ondoan porlan lauki barruan desagertutako morrio mordiska. Sean Connery, Robert de Niro eta Kevin Costnerrek protagonizatua, filmaren soinu banda Ennio Morricone oscartuaren esku datorkigu.