Espetxe batetan Shakespeareren Hamlet obra preso berauek antzestua estreinatzen dela-ta, ihesaldi bat eratu, baina preso bakat batek lortzen du hanka egitea. Polizia bere urratsen atzetik orpoz orpo daukala, Ofelia izeneko denda batetan izkutatzen da.