Txile
1925eko Azaroak 24an Santiago de Chilen estreinatu izanda, txileko zinema mutuaz dirauen fikziozko filme bakarra dugi konakoa, eta izan bada legez ere latindamerikar zinema mutuko obra garrantzitsuenetariko bat.