Txile
Beldurrei buruzko lana. Lekukogintza positibotan oinarrituz beldurra galtzeko ahaleginei gonbitea. Esaterako, "ezerk ez nau beldurtzen" esaldia, zeina beldurraren ustezko eragileen aipamena bait da, errepikatuz.