Txile
Txileko Herriarekin Inti Illimani taldearen topaketa, hamairu urte gerora, argentindar Mendoza hiri mugakidean, 1985eko maiatzak 30ean. Inti Illimani taldeak bere herrian sartzea galerazia dauka.