Txile
Emakumearen nazioarteko Eguna dela eta, Santiagoko kaleetan, 1985eko Urriak 30ean, "Mujeres por la vida" taldeak eratu ekintza batetaz eta poliziaren osteko erantzunaz erreportaia.