Txile
Santiagoko auzo pobretako mutikoak, langabetuen semeak eskuarki, biziaz mintzo dira eta kale gorrian aktuatzen dute, poliziari aurre egiten diotenaren zergatia azalduz. Esanok familia aberatsetako mutikoek esandakoekin gonbaratzen dira. Aldez kontrako bi mundu, ezpairik gabe.