Poliziak kalean atxilotu eta bertan bizirik hil situeneko bikote gaztearen, Carmen gloria quintana eta Rodrigo Rojas, odisea kondatzen du. Rodrigo Rojas hantze hil zen herreduren zioz. Carmen Gloria Quintana erabat desitxuraturik geratu zen arten, ezin izan zuen Estatu batuetatik, non ospitalizatua egon baitzen, Chilera itzuli Aita Santuaren bisita arteraino.