Txile
Herrizka batetan lan egiten duen apaoza lepagainean tiro bat duela azaltzen da. Heriotzaren aurreko orduetan berarekin egondako pertsonen azalpenek asesinatzea nola izan zen argitzen dute. Lurperatze eta hiletak herritarren manifestazio masiboan bilakatuko dira.