Txile
Militar kolpea baino bi urte aurretik, Salvador Allende eta Fidel Castrori, Chile eta Cubako egoera politikoei eta berauen irtenbideei buruz, gonbaraketa modian aldiberean eginiko elkarrizketa. Entrevistatzailea, izan ere, Augusto Olivares dugu, Txileko Telebista Nazionaleko zuzendari, eta La Monera jauregiko asaltoan hilik gertatu izana.