Antartikoan kokaturik diren txiletar base zientifiko eta militarretan zehar eginiko ibilaldia eta gero, Augusto Pinochet Generalak bere bizitzaren joan etorriak kondatzen ditu, bere literatur obrarik begikoenak, bere zaletasunak eta besteak beste, familia, erlijioa, etorkizuna, prentsa... lasaitasuna eta halako gaiez dituen iritzi propioak aldarrikatu ere.