1973ko estatu kolpea gertatu ahala, Loquéngo gertakerien irudien bitarteko berreraikuntza. Bere gizonetarik bost galdu izan zitueneko familiaren bizitasuna, alegrantzia eta umiltasuna adieraziz, heriotzaren kontrako bizitzaren liberazio eta garaipenaz diharduen film honek, giza eskubideen bortzaketa bidegabearen irudia gorde asmo du.