Txile
Txilen filmak egiten dituztenei buruzko filma honakoa. 1984ko maiatza eta 1985eko abendua bitartean, errodaiak eten siren zuzendari bakoitzari zertan zenilen galdegin ahal izateko. Elkarrizketatuak ondokoak direlarik: Luis Vera, "Hechos consumados", Francisco Vargar, "Santiago Blues", Tatiana Gaviola, "Machali 1951", Cristián Lorca, "Nemesio", Andrés Racz, "Dulce Patria", Joaquín Eyzaguirre, "Dolores", Patricio y J. Carlos Bustamante, "La isla".