Garuegundo Txilenganako inguratzean datza filmea; hainbat desagertutakoen ahaideen, abeslari herrikoien eta gai militarretan adituak direnen testigantzaren bitartez hango egoeraren panorama zabal bezain ikaragarria osatuz. Roberto Parada, aktoreak, "Ardiente paciencia"-ren protagonista, Benedettiren obra bat antzestuz agertzen dena, hil zioten semeaz hitzegiten du halaber. Augusto Pinochetek berriz, "Demokraziaren diktadura" delakoaz apologia egiten du.