Txilen, 1973ko Martxoa: parlamenturako azken hauteskunde demokratikoak. Marcela gazteak, probintzitik etorria eta Santiagon daktilografalari bezala lan egin nahi duena, politikoki hunkitutako gizarte bbatekn egiten du topo. Egoera honek bere etorkizuna markatzen du.