Akzioa Txilen 1967an gertatzen da eta MIR eko bi militanteen adiskidetasunaz eta ezkutuko ekintza baten prestaketa eta gauzatzeaz dihartu. Filmaren rodaiak eten bat izan zuen estatu kolpearen ondorioz eta burutzaileak Venezuelan amaitu suen, gertatutakoa ikusirik erreflexiozko zenbait eszena gehituz.