Carlos, Juan eta Lorenzo, sozial maila ezberdinetako gazteak elkarrekin argentinara adegiten saiatzen dabiltza, ihesaren zehar chiletar polizia militarra atzetik inguratuz dabilerarik. Gertakizun erreal batetab oinarritua, amore eman eta akatsei buruzko ausnarketa bat da, burukritikaren bidez egoera berri baterantz.