1973.eko iraila. Hego amerikako behekaldeko herrialde batean estatu kolpea gertatzen da. Ikara non-nahi hedatzen da, indal militarrek kaleak hartzen dituzte indarrean, gordetzeko jotzea ezarri eta berealdiko zentsurak edozein askatasun izpi ezabaten du. Gertakizun hauen erdian Charles, auzo populatsu batetan bere emazte Bethrekin bizi den kazetari gaztea, desagertu egiten da. Emaztea eta Ed, aitaginarreba, pentsmaolde ezberdinekoak izan arren, elkarrkin egingo dute Cherlesen bila.