Bi emakume,, bata piszifaktoria bateko langile eta Santiago hiriburuan irakasle gisa diharduena bestea. Lehendabizikoa itsasora irten eta oraindik itzuli ez zaion senarraren bila dabil. Bestea semea ahantzi nahirik, duela lau urte espetxeratu izana, nahiago baitu hiltzat eman haren sufrimendua imajinatzea baino. Bi emakumeok itsasontzi batetan ezagutuko dira, eta iragana zein oraina elkar nahastatuko, garaiaren arabera txuri beltzeko eta koloreko irudiak tartekatzen direlarik.