Eroso egokitutako atzerritar familia baten eta, izenik gabeko baina "Dulce patria, tierra de libertad..." hitzekin hasien den himno nazionala dueneko latindamerikar herrialde bateko, burguesia aurretakoiaren konpromezuen kontraesanak azaltzen dira, kolpe militar batek A aurretitzaz izendaturiko presidentea su eta odolez kentzen dueneko hartan.