Latindamerikako herrialde bat diktadura militarpean dago. Herrialde bera neurri murriztuan ordezkatzen duen akademia militarreko kadeteak dira protagonista. Gizarte biolentu eta nahierarako bailitzan, sarbide ekintzara beharturik dira sarberriak, unilazikoa fisikoa eta morala nozituz. Pablo, "Jaguar" goitizenaz ezagunagoa, indartsua eta azkarra bera, kadeteen buru bihurtzenda; alabaina ustekabean hartua kadete balitarra utziz, erregimenaren kontra dihardutenen mogimenduan lerrokatzen da.