Ludovic bortxaketa basati baten fruitu da. haurrak bihitegi batetan gaisorik emango ditu bere bizitzako lehen urteak, Nicoleren ondoan, bere ama, zainak gorrotatu egiten baitu. Bera Michorekin, mekanikari dirudun bat, ezkontzen den arren, umearen ego era ez doa onera, eta Michoren ahaleginak gorabehera Ludok ezingo du bizimodu arrunt batetara ohitu.
Bortxaketaren oritzapenaz itsuturik, edanari emana eta bere senar zaharra mespreziatuz, Nicolek gaisoetxe batetan sartuko du semea. Baina Nicolek Ludovic gaitzesten duen neurrian, hau berriz amarenganako adorazio hutsa sentitzen hasiko da. Gau batez, Ludovicek ihes egin eta untzitxo batetan babesten du bere burua itsaso zabalean murgilduta, bertan erabat zoriountsu bizi dolarik. Baina amaren maitasunaren beharra indartsuagoa egiten zaio eta mezu bat idazten dio bera sortu zuenekoari.