Edwardiar Garaiko boltsa korredore gazte bat, Maurice Hall, ama alargun eta bi anaiekin ziutate ingeles batetako usadiozko itxuragiroan murgilduta bizi da. Maurice zehar kezkaturik da, bere sexu joeren zalantzagarritasuna kausa. Trinity College delako ikastetxean Clive ezagutzen du, sexualitatea greziar idealtasun klasikoarenn arabera bilakatzen duen gaztea. Clivek berataz maiteminduta dagoela aitortzen dionean, Maurice estuki larritzen da, baina berehala erreparatuko du berak ere Clive maite duela.