Manuelek errelatatzen du bere anai Ramonekin daraman bizimodu bakartia, Esther iristea, eta nola honek bi anaien arteko elkarbizitze baketsua asaldatzen duen, pausuz pausu gatazka eraginez, zeina egoera trajiko batetan amaituko baita.